lunes, 25 de octubre de 2010

Benicadell

Este diumenge em estat altra vegada al Benicadell, en esta ocasió em pujat des del poble de Beniatjar. Com sempre pujar al Benicadell es disfrutar de la vegetació i la frescor que ens oferix esta serra, que no deixe mai de comentar, per a mi es de les més agraides i boniques de la comunitat. Hui em pujat amb la gent de Beniganim, encara que a sigut un dia fenomenal la boira a mermat les vistes des del cim. De cami em trobat companys muntanyencs que coneguerem al cim del Ouet i altres de Lorxa que feia més temps que no cincidiem. Je, els de xàtiva esteu en tots el llocs. La veritat que he passat un dia molt bo fent el que més m'agrada i com no pensant ja en el cap de setmana que be que será més llarg.


1 comentario:

Fernando J. Feliu dijo...

Fantàsctic Rafa, a partir d`ara, els aurons del Benicedell comencen a tornarse de color rojenc.
Un lloc amb unes vistes increibles i dignes de vore.

Salutacions.